luni, 13 noiembrie 2023

Despre proiectul meu literar – “The Riviera Caper”

Mă prefac deja că-l scriu de câțiva ani. Sub pseudonim. Nu cred că am 20.000 de cuvinte cu totul, poate vreo 15.000, și alea doar în primă scriere, cu multă necesitate de editare. În general, o carte trebuie să aibă cel puțin 60.000 de cuvinte.

Așadar, am în lucru un roman de aventuri, The Riviera Caper, pe care-l scriu în engleză. Nu limba e problema, ci faptul că nu am avut prea multă vervă până acum. Am scris chiar și 1.500 de cuvinte într-o zi, în vreo 3 ore, corectate și revăzute, dar asta e o excepție, doar ca să văd ce ritm aș putea susține dacă chiar m-aș apuca serios de treabă. Sunt foarte departe de această țintă, dar cred că un capitol pe săptămână, între 1.500 – 2.000 de cuvinte, ar fi posibil. Ca atare, de anul viitor– pentru a mă mobiliză și concentra – îl public în foileton fie pe acest blog, fie pe unul nou Substack. Poate încerc să-l vând și pe Kickstarter.

Lumea juridică e plină de impostură, incompetență și fals. Aș vrea să încerc altceva și ar fi grozav să nu trebuiască să activez în acest domeniu.

Încă un lucru. Ați auzit probabil de redactarea cărților cu ajutorul inteligenței artificiale. Am încercat câte ceva, nu merge deloc. Mi-a stricat un capitol pe care îmi ia mai mult să-l refac. Iar chestii mai complicate, de mare întindere, nici vorbă. Cel puțin nu în prezent...